Zorgeloos onderhoud voor bewoners

Bij Robers Vastgoedonderhoud  begrijpen wij dat onderhoudswerkzaamheden overlast kunnen veroorzaken. Wij zullen er vanaf de opdrachtverstrekking alles aan doen om deze overlast tot een minimum te beperken en zullen u tijdig informeren inzake het gehele projectproces, communicatie is hierin het toverwoord.

Duidelijke communicatie en informatie voor bewoners

Voorafgaand aan onze werkzaamheden informeren wij bewoners en/of gebruikers tijdig door middel van een schrijven. Hierin vermelden we duidelijk welke werkzaamheden er worden uitgevoerd, wat de planning en eventuele projectrouting  wordt en de eventuele overlast die kan ontstaan. Ons doel is om bewoners en gebruikers zo goed mogelijk te informeren en vragen direct en professioneel te beantwoorden. Zo zorgen we voor een transparantie en een soepele samenwerking.

Bewoners-informatiebrief

Bij Robers Vastgoedonderhoud begrijpen we dat bewoners niet altijd thuis kunnen zijn tijdens onderhoudswerkzaamheden. In dergelijke gevallen maken wij gebruik van afspraakkaarten. Als een bewoner niet aanwezig is, laten wij een kaart achter in de brievenbus waarop staat wanneer wij opnieuw langskomen of hoe de bewoner een nieuwe afspraak kan maken. Op deze manier zorgen we ervoor dat de werkzaamheden soepel verlopen en bewoners de regie houden over een geschikt moment. Wij streven naar flexibiliteit en duidelijke communicatie om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn.